IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Германија: „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%

16.05.2018

Производителот на смрзната храна „Игло" извести за пораст на продажбата во Германија за 15% во текот на минатата година.

Од компанијата велат дека порастот на продажбата се припишува на зголемената побарувачка на зеленчук, пред сè, на спанаќот Blubb и на рибата. Вкупно, германскиот пазар за смрзната храна во 2017 година се зголемил за 1,7%.

Менаџментот на компанијата, која во 2015 година беше преземена од „Номад фудс", вели дека спровел низа стратешки промени за да го зголеми пазарниот удел.

„Номад фудс" е присутна во 13 европски земји со брендовите Iglo, Findus и Birds Eye. Во изминатата фискална година, компанијата остварила органски пораст за 4%, а нето-вредноста остварена од продажба достигнала 2 милијарди евра.

Мултимилионската инвестиција во фабрика за преработка на зеленчук во германскиот град  Мунстерланд, овозможи двојно зголемување на производствените капацитети, стои во соопштението на компанијата, во кое се додава дека компанијата во земјата има уште еден производствен погон за смрзната риба, во Бремерхафен и оти вработува околу 1.450 луѓе во земјата.

Во април годинава, „Номад фудс" го заврши преземањето на „Грин ајл фудс" сопственикот на брендот пици Goodfella's за 230 милиони евра во кеш.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 
 
 
 
back to top