IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 20.05.2018 || Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |  Потрошувачката на пиво е најголема во последните пет години  |  „Подравка“ со најдобри резултати во историјата  |  Суперлативи од „Вајн адвокејт“ за три вина на „Стоби“  |  „Виталиа“ ќе вработува ученици по нивното матурирање   |  „Меркатор“ забележа загуба од 181 милион евра  |  „Лидл“ им ги зголеми платите на вработените  |   ||
   

Германија: „Хенкел“ оствари добри одржливи резултати

12.03.2018

Компанијата „Хенкел" минатата година остварила напредок во имплементацијата на стратегијата за одржливост и достигнувањето на целите за одржливост.

Горди сме на фактот што многу меѓународни агенции за рејтинг ги оценија нашите достигнувања со одлични оценки и ја признаа „Хенкел" како една од водечките светски компании во областа одржливост, изјави Кетрин Менгес, извршна потпретседателка за човечки ресурси и претседателка на Советот за одржливост во компанијата.

Компанијата „Хенкел" се стреми да создаде одржлива вредност за клиентите и за потрошувачите, но и за целокупното општество, а истовремено планира да ја зголеми тројно ефикасноста до 2030 година, стои во соопштението на компанијата, во кое се додава дека во 2017 година бил направен конкретен напредок во достигнувањето на преодните цели за 2020 година, во споредба со почетната 2010 година. Потрошувачката на енергијата и емисијата на јаглероден диоксид (по тон производ) се намалиле за 24%, количеството на отпад (по тон производ) за 32%, а потрошувачката на вода (по тон производ) – се намалила за 24%. Заштитата при работа (за 1 милион работни часа) е подобрена за 17%, а нето-продажбата (по тон производ) е зголемена за 5%.

Генерално, „Хенкел" го подобрил односот меѓу остварената вредност и еколошкиот печат за 43% во однос на почетната 2010 година, а до 2020 година, компанијата планира да ја зголеми ефикасноста на искористување на ресурсите за 75%. Освен тоа, до 2030 година „Хенкел" ќе се стреми во целост да користи електрична енергија од обновливи извори во производството, а преодната цел е до 2020 година да оствари покритие за 50% од производството.


Назад
 

 
 
 
back to top