IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 23.11.2017 || Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |  „Нимрод“ е втор снабдувач со дивеч во Европа  |  Крањските колбаси собраа 1.200 посетители  |  „Кооп“ воведува свинско без антибиотици  |  Месото најскапо во Швајцарија  |   ||
   

Германија: „Хенкел“ го заокружи вториот квартал со нови рекорди

04.09.2017

Компанијата „Хенкел" соопшти дека остварила силни резултати во вториот квартал од годината, достигнувајќи нови рекорди во кварталната продажба, коригираниот оперативен профит и коригираниот приход од продажба, како и во заработката по приоритетна акција.

Продажбата забележа значителен пораст на околу 5,1 милијарди евра и сите три сектори придонесоа за позитивниот развој, истакна Ханс ван Бајлен, извршен директор на компанијата.

Според него, тоа се одлични резултати во предизвикувачките пазарни услови, особено затоа што се очекува нестабилно и несигурно пазарно опкружување во текот на целата 2017 година.

Од 5,098 милијарди евра, продажбата во вториот квартал годинава забележала номинален пораст од 9,6% во споредба со истиот период претходната година. Позитивните ефекти од аквизицијата и од продажбата изнесувале 7,4%, што пред сè, е резултат на купувањето на компанијата „Сан продуктс".

Органската продажба забележала пораст од 2,2%, коригираниот оперативен профит за 11% (на 909 милиони евра), коригираниот приход од продажба се зголемил за 0,2 процентни поени на 17,8%, додека коригираниот принос по приоритетна акција – забележал пораст за 10,7% (на 1,55 евра).


Назад
 

 
 
 
back to top