IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 25.02.2018 || „Маџид ал Футам“ отвора уште 100 објекти „Карфур“  |  „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра  |  Рамљак поднесе неотповиклива оставка  |  Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето  |  За 40-от роденден, Стоби Флипс во вселената  |  Успешно спроведена докапитализација на „Бадел 1862“  |  „Нектар“ закупи најголемо земјиште во Владичин Хан  |  „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“  |  dm најави партнерство со „Деметер“  |  „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |   ||
   

Германија: „Хенкел“ го заокружи вториот квартал со нови рекорди

04.09.2017

Компанијата „Хенкел" соопшти дека остварила силни резултати во вториот квартал од годината, достигнувајќи нови рекорди во кварталната продажба, коригираниот оперативен профит и коригираниот приход од продажба, како и во заработката по приоритетна акција.

Продажбата забележа значителен пораст на околу 5,1 милијарди евра и сите три сектори придонесоа за позитивниот развој, истакна Ханс ван Бајлен, извршен директор на компанијата.

Според него, тоа се одлични резултати во предизвикувачките пазарни услови, особено затоа што се очекува нестабилно и несигурно пазарно опкружување во текот на целата 2017 година.

Од 5,098 милијарди евра, продажбата во вториот квартал годинава забележала номинален пораст од 9,6% во споредба со истиот период претходната година. Позитивните ефекти од аквизицијата и од продажбата изнесувале 7,4%, што пред сè, е резултат на купувањето на компанијата „Сан продуктс".

Органската продажба забележала пораст од 2,2%, коригираниот оперативен профит за 11% (на 909 милиони евра), коригираниот приход од продажба се зголемил за 0,2 процентни поени на 17,8%, додека коригираниот принос по приоритетна акција – забележал пораст за 10,7% (на 1,55 евра).


Назад
 

 
 
 
back to top