IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 20.05.2018 || Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |  Потрошувачката на пиво е најголема во последните пет години  |  „Подравка“ со најдобри резултати во историјата  |  Суперлативи од „Вајн адвокејт“ за три вина на „Стоби“  |  „Виталиа“ ќе вработува ученици по нивното матурирање   |  „Меркатор“ забележа загуба од 181 милион евра  |  „Лидл“ им ги зголеми платите на вработените  |   ||
   

Русија: „Х5 ритеил“ интензивно ја развива е-трговијата

09.03.2018

За поефикасно справување со интернет-нарачките, руската малопродажна групација „Х5 ритеил" најави отворање на две нови складишта до крајот на годинава, за кои планира да вложи од 60 до 70 милиони рубли (од 856.000 до 998.000 евра).

Складиштата во Москва и во Санкт Петербург ќе бидат од форматот наречен „dark store" (продавница во сенка) – голем објект што наликува на конвенционален маркет, но е затворен за јавноста и се користи исклучиво за нарачките преку интернет. Од групацијата порачуваат и дека интензивно ќе работат на проширување на продажбатаа преку интернет.

Синџирот супермаркети „Перекресток" на Х5, почна со е-трговија во април минатата година во главниот руски град и компанијата очекува дека таа единица ќе ѝ донесе 2% од вкупниот приход во следните три години.

Силната стратегија за проширување на групацијата ѝ донесе 2.934 нови продавници минатата година, за во декември да го отвори јубилејниот 12.000-ти продажен објект. Како резултат на експанзијата, минатата година беа отворени и бројни нови дистрибутивни центри и складишта во Москва, Орел, Оренбург, Перм, Екатеринбург и во Новосибирск.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 

 
 
 
back to top