IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Европа: „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“

22.02.2018

Италијанскиот кондитор „Фереро" ќе го лансира првиот сладолед во април годинава, со што ќе го прошири портфолиото на брендот Kinder.

„Фереро" го осмислил рецептот и го дефинирал производот преку брендот Kinder, а „Унилевер" ќе го произведува и ќе биде одговорен за неговата промоција. За почеток, се планира лансирање на Kinder Bueno во корнет, Kinder на стапче и сендвич-сладолед Kinder, а подоцна ќе бидат достапни и други екстензии на производот. Слодоледот ќе биде достапен за потрошувачите во Франција, Германија, Швајцарија и во Австрија.

Жан-Батист Сантул, директор на „Фереро" – Франција, за францускиот магазин „Лез еко", изјавил дека лансирањето на сладоледот е од големо значење на компанијата, со оглед на тоа што брендот Kinder остварува 40% од вкупните приходи на компанијата во Франција.

Уште еден приоритет за „Фереро" во Франција годинава е и бизнисот во сегментот бисквити, кој на тој пазар остварува годишен приход од околу 1 милијарда долари. Намерата на компанијата е да ја забрза меѓународната продажба на белгиските премиум бисквити Delacre, кои ги презеде од „Јунајтед бискитс" во декември 2016 година.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 
 
 
 
back to top