IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Свет: „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра

23.02.2018

Шпанскиот трговец „Диа" извести за остварена бруто-продажба од 10,3 милијарди евра во 2017 година, што претставува зголемување за 1,5% во споредба со претходната година.

Најголемиот пораст од 10,8%, „Диа" го забележала на пазарите во развој, но на вкупниот биланс, како што соопштуваат од компанијата, влијаел падот на продажбата од 3,3% на пиринејскиот пазар, кој го сочинуваат Шпанија и Португалија.

Продажбата во Шпанија се намалила за 3,8% на 5,7 милијарди евра, а како причина за тоа од „Диа" го наведуваат намалувањето на вкупната продажна површина. Од друга страна, трговецот истакнува дека во втората половина од 2017 година, успеал да ги доведе цените на конкурентно ниво.

Во Аргентина и во Бразил, „Диа" го зголемила пазарниот удел и достигнала до 14,4%, односно до 7,7%, додека вредноста ЕБИТДА се зголемила на 142,3 милиони евра.

Рикардо Курас, извршен директор на групацијата „Диа", изјави дека во 2017 година, трговецот првпат не ги исполнил своите финансиски цели на домашниот пазар, но биле постигнати задоволувачки резултати на другите пазари, како што се Бразил, Аргентина и Португалија.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 
 
 
 
back to top