IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 13.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Свет: „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра

23.02.2018

Шпанскиот трговец „Диа" извести за остварена бруто-продажба од 10,3 милијарди евра во 2017 година, што претставува зголемување за 1,5% во споредба со претходната година.

Најголемиот пораст од 10,8%, „Диа" го забележала на пазарите во развој, но на вкупниот биланс, како што соопштуваат од компанијата, влијаел падот на продажбата од 3,3% на пиринејскиот пазар, кој го сочинуваат Шпанија и Португалија.

Продажбата во Шпанија се намалила за 3,8% на 5,7 милијарди евра, а како причина за тоа од „Диа" го наведуваат намалувањето на вкупната продажна површина. Од друга страна, трговецот истакнува дека во втората половина од 2017 година, успеал да ги доведе цените на конкурентно ниво.

Во Аргентина и во Бразил, „Диа" го зголемила пазарниот удел и достигнала до 14,4%, односно до 7,7%, додека вредноста ЕБИТДА се зголемила на 142,3 милиони евра.

Рикардо Курас, извршен директор на групацијата „Диа", изјави дека во 2017 година, трговецот првпат не ги исполнил своите финансиски цели на домашниот пазар, но биле постигнати задоволувачки резултати на другите пазари, како што се Бразил, Аргентина и Португалија.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 
 
 
 
back to top