IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 15.10.2018 || „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |  „Цедевита“ доби концесија за вода   |   ||
   

Хрватска: Cockta го врати првичниот изглед

06.03.2018
По повод 65-годишнината од создавањето на легендарниот пијалак, „Атлантик група" реши да се врати на корените на Cockta.
Легендарниот пијалак од некогашните југословенски простори - Cockta се појави со нов изглед на шишињата. Наместо препознатливата црвена боја и ниските „дебелкави" стаклени шишиња, пијалакот се продава и во шишиња на кои преовладува сината боја, додека името и натаму останува во жолта боја.

Инспирација за новиот изглед на пијалакот се корените од 1953 година, кога Cockta, по рецепт на хемискиот инженер Емерик Зелинк, првпат била претставена во јавноста. При првата промоција на пијалакот пред 65 години била застапена токму сината боја.

Со новиот дизајн доаѓа и слоганот „Твоја Cockta, твоја работа", за кој се вели дека е наменет за сите што живеат „по свое" и храбро му покажуваат на светот кои се и што се.



Назад
 
 
 
 
back to top