IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 21.08.2018 || АХВ има список од 30 можни производители на ГМО ориз  |  Акцизите за цигари и алкохол нема да се плаќаат однапред  |  „Хенкел“ оствари добри резултати во вториот квартал годинава  |  ДИС отвори два маркета во Параќин  |  Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |   ||
   

Хрватска: Cockta го врати првичниот изглед

06.03.2018
По повод 65-годишнината од создавањето на легендарниот пијалак, „Атлантик група" реши да се врати на корените на Cockta.
Легендарниот пијалак од некогашните југословенски простори - Cockta се појави со нов изглед на шишињата. Наместо препознатливата црвена боја и ниските „дебелкави" стаклени шишиња, пијалакот се продава и во шишиња на кои преовладува сината боја, додека името и натаму останува во жолта боја.

Инспирација за новиот изглед на пијалакот се корените од 1953 година, кога Cockta, по рецепт на хемискиот инженер Емерик Зелинк, првпат била претставена во јавноста. При првата промоција на пијалакот пред 65 години била застапена токму сината боја.

Со новиот дизајн доаѓа и слоганот „Твоја Cockta, твоја работа", за кој се вели дека е наменет за сите што живеат „по свое" и храбро му покажуваат на светот кои се и што се.



Назад
 
 
 
 
back to top