IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 17.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Македонија: Четврта конференција за семејни бизниси

06.06.2018

На 19 јуни ќе се оддржи четвртата конференција за семејни бизниси, под наслов „Најголемиот предизвик на семејниот бизнис".

Од бизнис-тренинг центарот „Клир вју" (Clear View BTC), организатор на настанот, велат дека според статистиката, 70% од семејните компании, кои се темел на глобалната економија, пропаѓаат при преносот на сопствеништвото на вторaта генерација.

Носиме интернационални експерти кои ќе им помогнат на македонските бизнисмени и наследници да добијат одговор на голем дел од прашањата што ги измачуваат, ќе пренесат регионални практики и ќе споредат како тоа се прави во регионот, а како кај нас. Се надеваме дека отворањето на оваа тема, која е од поголем општествен интерест, ќе ги поттикне и другите релеватни фактори на општеството да обрнат поголемо внимание на ова горливо прашање на македонската економија, изјавија организаторите.

Годинава, главните теми и дел од говорниците на конференцијата се:

  • Принципот е тој, разликата е во нијансите – што може да научиме од искуствата на земјите од ЕУ кои низ бизнис-трасфер поминуваат стотици години, Мирела Алпеза (Хрватска);
  • Вака или онака, ќе Ве наследат, нека биде под Ваши услови! – како го пренесов водењето на институтот „Адижес" на синот, Ичак Адижес (институт „Адижес", Санта Барбара);
  • Големи беа чевлите на тато… морав брзо да пораснам – моето искуство во преземањето на компанијата од татко ми, основачот, Аднан Мисимовиќ (БиХ);
  • Пренос на наследство на втората генерација во посттранзициски земји – 10 години искуство со семејни бизниси, Борис Вукиќ („Адижес" ЈИЕ);
  • Како да се поттикнат основачите да почнат со бизнис-трансфер, панел дискусија.

Назад
 

 
 
 
back to top