IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 13.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Македонија: „Бимилк“ прославува 65 години

05.12.2017

Компанијата, која е формирана како првата млекарница во земјава – „Битолска млекара", годинава прославува 65 години работење.

Млекарницата ги влече корените од далечната 1952 година, кога од повеќе трговски претпријатија било формирано млекарското претпријатие „Млекар" – Битола, чијшто дневен капацитет изнесувал 10.000 литри. Денес, компанијата може да се пофали со годишна преработка од повеќе од 90 милиони литри млеко и производство на повеќе од 54 различни производи, информираат од компанијата.

Денес, „Битолска млекара" е најголемиот производител на млеко и на млечни производи во земјава, секојдневно задоволувајќи ги потребите на повеќе од еден милион потрошувачи, стои во соопштението на компанијата, при што се нагласува дека потрошувачите се во фокусот на деловната стратегија од почетокот до денес.

Во соопштението се додава дека следењето на светските трендови и инвестициите во софистицирани технологии, овозможиле проширување на асортиманот и креирање производи што ја потврдуваат лидерската позиција на компанијата во млечната индустрија. Освен тоа, успехот на млекарницата се должи и на добрите односи што компанијата ги гради со кооперантите и фармерите. За тоа, според „Бимилк", говори и фактот што млекарницата денес е најголемиот купувач на сурово млеко во земјава.


Назад
 
 
 
 
back to top