IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 17.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Македонија: „Бимилк“ ги награди своите најдобри фармери

05.06.2018
„Бимилк" го одбележа Светскиот ден на млекото со настанот „Денот на фармери рекордери" каде беа доделени награди за најуспешните кооперанти на млекарницата за 2017 година, во повеќе категории.
Кооперантите беа наградени за испорака на најголема количество млеко за комерцијални и за семејни фарми, за најдобар микробиолошки и хемиски квалитет на млекото, како и специјални признанија за најстарите и најлојални фармери на „Бимилк".

Настанот беше организиран во насока на потврдување на долгорочната грижа која млекарницата ја негува во повеќе значајни сегменти, а тоа се традицијата, квалитетот, заедницата и домашната суровина, како основа на севкупното делување на компанијата. „Бимилк" соработува со повеќе од 1.400 фармери од цела Македонија, а годишниот откуп е околу 40 милиони литри млеко.

Како најголем млекопроизводител во земјава, но и компанија со традиција од повеќе од 65 години, несомнено, успеваме да испорачаме производ со врвен квалитет, а токму квалитетот на нашите производи е тој што ја оправдува и секојдневната доверба на повеќе од милион задоволни корисници и ја одржува нашата лидерска позиција на пазарот. Меѓутоа, пред сè и над сè, нашата успешност во стратегијата се заснова врз градење и негување стабилни и долгорочни партнерски односи токму со нашите кооперанти, истовремено нудејќи им постојана поддршка, совети, едукација и, на крај, но не помалку важно, навремена исплата на откупеното млеко, изјави Ѓорѓи Петрушев, генерален директор на „Бимилк".

Тој додаде дека со стимулирање на домашното производство на млеко, Македонија би можела да се потпре исклучиво на сопственото производство на квалитетно млеко.



Назад
 
 
 
 
back to top