IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Македонија: „Бимилк“ ги награди своите најдобри фармери

05.06.2018
„Бимилк" го одбележа Светскиот ден на млекото со настанот „Денот на фармери рекордери" каде беа доделени награди за најуспешните кооперанти на млекарницата за 2017 година, во повеќе категории.
Кооперантите беа наградени за испорака на најголема количество млеко за комерцијални и за семејни фарми, за најдобар микробиолошки и хемиски квалитет на млекото, како и специјални признанија за најстарите и најлојални фармери на „Бимилк".

Настанот беше организиран во насока на потврдување на долгорочната грижа која млекарницата ја негува во повеќе значајни сегменти, а тоа се традицијата, квалитетот, заедницата и домашната суровина, како основа на севкупното делување на компанијата. „Бимилк" соработува со повеќе од 1.400 фармери од цела Македонија, а годишниот откуп е околу 40 милиони литри млеко.

Како најголем млекопроизводител во земјава, но и компанија со традиција од повеќе од 65 години, несомнено, успеваме да испорачаме производ со врвен квалитет, а токму квалитетот на нашите производи е тој што ја оправдува и секојдневната доверба на повеќе од милион задоволни корисници и ја одржува нашата лидерска позиција на пазарот. Меѓутоа, пред сè и над сè, нашата успешност во стратегијата се заснова врз градење и негување стабилни и долгорочни партнерски односи токму со нашите кооперанти, истовремено нудејќи им постојана поддршка, совети, едукација и, на крај, но не помалку важно, навремена исплата на откупеното млеко, изјави Ѓорѓи Петрушев, генерален директор на „Бимилк".

Тој додаде дека со стимулирање на домашното производство на млеко, Македонија би можела да се потпре исклучиво на сопственото производство на квалитетно млеко.



Назад
 
 
 
 
back to top