IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Италија: „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење

12.06.2018

„Барила груп" планира да го зголеми обемот на проектот за одржливост, како дел од инвестицискиот план вреден милијарда долари, кој беше најавен минатата година.

При претставувањето на годинешниот извештај, од „Барила" соопштија дека преку проектот за одржливост, одгледувањето на пченицата минатата година се зголемило за 26%, односно количествата се зголемиле од 190.000 на 240.000 тони.

Во текот на минатата година, групацијата лансирала десет нови производи „Подобро за тебе" со подобри нутритивни карактеристики, вклучувајќи и интегрални производи и житарки. Како што неведуваат, тие производи веќе сочинуваат 8,4% од вкупните приходи на групацијата, а очекувањата се дека до 2030 година ќе достигнат 30% од вредноста на продажбата.

Во погоните на „Барила" потрошувачката на вода е намалена за 31% по произведен тон, а емисијата на јаглероден диоксид – за 24%. Освен тоа, благодарение на новата железничка линија во Парма, 3.300 камиони се повлечени од европските патишта, со што компанијата придонела за намалување на емисијата на штетни гасови.

До 2020 година, од компанијата планираат да го зголемат двојно бројот на фармери што се вклучени во нејзината одржлива земјоделска програма, од 5.000 на 10.000 луѓе, а истовремено и да ја намалат емисијата на јаглероден диоксид за 30% во споредба со 2010 година.

„Барила" ја заокружи минатата година со приходи во висина од 3,46 милијарди евра (+3% во споредба со 2016 година), благодарение на продажбата на тестенини, сосови и готови јадења, кои претставуваат 53,9% од вкупната продажба на групацијата. Пекарските производи сочинуваат 45,6% од продажбата.

По региони, компанијата остварила 45,3% од продажбата во Италија, 31% во Европа и Русија, 19,4% во Америка и 4,3% во Азија, Африка и Австралија.

„Барила" има вкупно 28 производствени погони низ целиот свет, од кои 14 се во Италија.


Назад
 

 
 
 
back to top