IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 24.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Италија: „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење

12.06.2018

„Барила груп" планира да го зголеми обемот на проектот за одржливост, како дел од инвестицискиот план вреден милијарда долари, кој беше најавен минатата година.

При претставувањето на годинешниот извештај, од „Барила" соопштија дека преку проектот за одржливост, одгледувањето на пченицата минатата година се зголемило за 26%, односно количествата се зголемиле од 190.000 на 240.000 тони.

Во текот на минатата година, групацијата лансирала десет нови производи „Подобро за тебе" со подобри нутритивни карактеристики, вклучувајќи и интегрални производи и житарки. Како што неведуваат, тие производи веќе сочинуваат 8,4% од вкупните приходи на групацијата, а очекувањата се дека до 2030 година ќе достигнат 30% од вредноста на продажбата.

Во погоните на „Барила" потрошувачката на вода е намалена за 31% по произведен тон, а емисијата на јаглероден диоксид – за 24%. Освен тоа, благодарение на новата железничка линија во Парма, 3.300 камиони се повлечени од европските патишта, со што компанијата придонела за намалување на емисијата на штетни гасови.

До 2020 година, од компанијата планираат да го зголемат двојно бројот на фармери што се вклучени во нејзината одржлива земјоделска програма, од 5.000 на 10.000 луѓе, а истовремено и да ја намалат емисијата на јаглероден диоксид за 30% во споредба со 2010 година.

„Барила" ја заокружи минатата година со приходи во висина од 3,46 милијарди евра (+3% во споредба со 2016 година), благодарение на продажбата на тестенини, сосови и готови јадења, кои претставуваат 53,9% од вкупната продажба на групацијата. Пекарските производи сочинуваат 45,6% од продажбата.

По региони, компанијата остварила 45,3% од продажбата во Италија, 31% во Европа и Русија, 19,4% во Америка и 4,3% во Азија, Африка и Австралија.

„Барила" има вкупно 28 производствени погони низ целиот свет, од кои 14 се во Италија.


Назад
 

 
 
 
back to top