IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 24.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

САД: Argeta веќе се произведува и во САД

17.11.2017

Популарната паштета Argeta, еден од најуспешните брендови на хрватската мултинационална компанија и една од најголемите прехранбени индустрии во регионот, „Атлантик група", од овој месец почна да се произведува и во САД.

Како што соопшти компанијата, по период на интензивни подготовки во градот Харисбург, во Пенсилванија, деновиве почна почна производството на Argeta во САД, во соработка со американската компанија „Брадр енд систер" од Харисбург.

Очекувањата на компанијата од новиот пазар се големи и се очекува продажбата во првата година да достигне три милиони долари.

Нема да претераме ако кажеме дека Argeta е најголемиот бренд паштета во светот, имајќи предвид дека меѓу многубројните брендови гледно одделно, Argeta најмногу се продава. Се решивме на храбра и амбициозна, но добро испланирана и реална стратегија за ширење и надвор од Европа, каде што сме веќе успешно етаблирани. Сега ја отвораме вратата кон американскиот пазар, со голем потенцијал, кој знаеме како да го искористиме, изјави Ензо Смрекар, генерален директор за деликатесни намази во „Атлантик група".

Како што подвлекуваат од компанијата, еден од темелите на успехот се строгите критериуми за доследност во квалитетот на производството. Argeta се произведува исклучиво од квалитетни парчиња месо, со природни зачини, без конзерванси и без адитиви, процедура што е запечатена со меѓународни сертификати за квалитет.

Дистрибуција на првите производи ќе се одвива во текот на овој месец и во декември, на повеќе од две илјади продажни места во САД и во Канада, пропратена со интензивна промотивна кампања на продажните места и на дигиталните медиуми.


Назад
 
 
 
 
back to top