IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 13.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

САД: Argeta веќе се произведува и во САД

17.11.2017

Популарната паштета Argeta, еден од најуспешните брендови на хрватската мултинационална компанија и една од најголемите прехранбени индустрии во регионот, „Атлантик група", од овој месец почна да се произведува и во САД.

Како што соопшти компанијата, по период на интензивни подготовки во градот Харисбург, во Пенсилванија, деновиве почна почна производството на Argeta во САД, во соработка со американската компанија „Брадр енд систер" од Харисбург.

Очекувањата на компанијата од новиот пазар се големи и се очекува продажбата во првата година да достигне три милиони долари.

Нема да претераме ако кажеме дека Argeta е најголемиот бренд паштета во светот, имајќи предвид дека меѓу многубројните брендови гледно одделно, Argeta најмногу се продава. Се решивме на храбра и амбициозна, но добро испланирана и реална стратегија за ширење и надвор од Европа, каде што сме веќе успешно етаблирани. Сега ја отвораме вратата кон американскиот пазар, со голем потенцијал, кој знаеме како да го искористиме, изјави Ензо Смрекар, генерален директор за деликатесни намази во „Атлантик група".

Како што подвлекуваат од компанијата, еден од темелите на успехот се строгите критериуми за доследност во квалитетот на производството. Argeta се произведува исклучиво од квалитетни парчиња месо, со природни зачини, без конзерванси и без адитиви, процедура што е запечатена со меѓународни сертификати за квалитет.

Дистрибуција на првите производи ќе се одвива во текот на овој месец и во декември, на повеќе од две илјади продажни места во САД и во Канада, пропратена со интензивна промотивна кампања на продажните места и на дигиталните медиуми.


Назад
 
 
 
 
back to top