IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 13.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

САД/Мексико: Американците се „жедни“ за Corona

19.02.2018

Две од три испиени пива во САД минатата година биле увезени од Мексико, а за Американците, најпопуларните брендови се Corona и Dos Equis.

Од Мексико биле увезени неверојатни 712 милиони галони пиво (2,7 милијарди литри) во соседна Америка, што според податоците на трговската асоцијација „Бир институт", ја прави таа земја една од најголемите светски извозници на пиво. На второто место е Холандија, со извезени 145 милиони галони (551 милион литри), по која следуваат Белгија, Канада и Германија.

Најпопуларните мексикански брендови Corona Extra и Modelo Especial за американскиот пазар ги произведува компанијата „Констелејшн брендс", а со Dos Equis и Tecate, управува единицата на „Хајнекен" – „Кваутемок Моктесума". Во третиот фискален квартал, „Констелејшн" остварила пораст на нето-продажбата за 7,8%, на 1,04 милијарди долари.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 
 
 
 
back to top