IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 21.09.2017 || Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |  „Кока-кола ХБЦ“ и „Пивара Скопје“ – лидери по четврти пат  |  Пазарџиите ќе можат да го регулираат работниот однос  |  Прв салон за жилавка   |  Златен медал за Jufka  |  „Амазон“ ќе отвора второ седиште во Северна Америка  |  Картичките ги „јадат“ продавничките  |  Gorki List ќе ги освојува САД  |  „Рибола“ прослави 25 години  |   ||
   

САД: „Амазон“ ги намали цените за 43%

30.08.2017

На првиот ден во својство на сопственик на прехранбениот синџир супермаркети „Хол фудс", „Амазон" ги намали цените на производите за дури 43%.

Во продавницата на 57. улица во Менхетен, цената на органските јаболка фуџи е намалена на 1,99 долари за фунта (450 грама) од претходните 3,49 долари, органското авокадо е намалено  на 1,99 долари по парче од 2,79 долари, додека цената на некои банани е намалена на 49 центи по фунта од 79 центи.

Во понудата на полиците во „Хол фудс" се најде и Amazon Echo, електронски помошник кој се активира со глас, по цена од 99,99 долари. Тоа претставува остар продор на електрониката во трговијата позната по кељот и по киноата. Помалата верзија на електронскиот асистент – Amazon Echo Dot, се продава за 44,99 долари.

Технолошкиот гигант „Амазон" со купувањето на „Хол фудс" за 13,7 милијарди долари предизвика огромен бран во малопродажната индустрија, која е веќе зафатена од големи промени.

Спојувањето на „Амазон" со елитниот продажен прехранбен синџир на потрошувачите им обезбедува поповолно купување. Намалувањето на цените во продажниот синџир, кој беше познат по високите цени, е знак дека „Амазон" е сериозен конкурент на „Волмарт", „Крогер" и на „Костко", заклучува „Блумберг".


Назад
 

        
 
 
 
back to top