IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 25.02.2018 || „Маџид ал Футам“ отвора уште 100 објекти „Карфур“  |  „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра  |  Рамљак поднесе неотповиклива оставка  |  Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето  |  За 40-от роденден, Стоби Флипс во вселената  |  Успешно спроведена докапитализација на „Бадел 1862“  |  „Нектар“ закупи најголемо земјиште во Владичин Хан  |  „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“  |  dm најави партнерство со „Деметер“  |  „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |   ||
   

САД: „Амазон“ ги намали цените за 43%

30.08.2017

На првиот ден во својство на сопственик на прехранбениот синџир супермаркети „Хол фудс", „Амазон" ги намали цените на производите за дури 43%.

Во продавницата на 57. улица во Менхетен, цената на органските јаболка фуџи е намалена на 1,99 долари за фунта (450 грама) од претходните 3,49 долари, органското авокадо е намалено  на 1,99 долари по парче од 2,79 долари, додека цената на некои банани е намалена на 49 центи по фунта од 79 центи.

Во понудата на полиците во „Хол фудс" се најде и Amazon Echo, електронски помошник кој се активира со глас, по цена од 99,99 долари. Тоа претставува остар продор на електрониката во трговијата позната по кељот и по киноата. Помалата верзија на електронскиот асистент – Amazon Echo Dot, се продава за 44,99 долари.

Технолошкиот гигант „Амазон" со купувањето на „Хол фудс" за 13,7 милијарди долари предизвика огромен бран во малопродажната индустрија, која е веќе зафатена од големи промени.

Спојувањето на „Амазон" со елитниот продажен прехранбен синџир на потрошувачите им обезбедува поповолно купување. Намалувањето на цените во продажниот синџир, кој беше познат по високите цени, е знак дека „Амазон" е сериозен конкурент на „Волмарт", „Крогер" и на „Костко", заклучува „Блумберг".


Назад
 

 
 
 
back to top