IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 24.11.2017 || Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |  „Нимрод“ е втор снабдувач со дивеч во Европа  |  Крањските колбаси собраа 1.200 посетители  |  „Кооп“ воведува свинско без антибиотици  |  Месото најскапо во Швајцарија  |   ||
   

САД: „Амазон“ ги намали цените за 43%

30.08.2017

На првиот ден во својство на сопственик на прехранбениот синџир супермаркети „Хол фудс", „Амазон" ги намали цените на производите за дури 43%.

Во продавницата на 57. улица во Менхетен, цената на органските јаболка фуџи е намалена на 1,99 долари за фунта (450 грама) од претходните 3,49 долари, органското авокадо е намалено  на 1,99 долари по парче од 2,79 долари, додека цената на некои банани е намалена на 49 центи по фунта од 79 центи.

Во понудата на полиците во „Хол фудс" се најде и Amazon Echo, електронски помошник кој се активира со глас, по цена од 99,99 долари. Тоа претставува остар продор на електрониката во трговијата позната по кељот и по киноата. Помалата верзија на електронскиот асистент – Amazon Echo Dot, се продава за 44,99 долари.

Технолошкиот гигант „Амазон" со купувањето на „Хол фудс" за 13,7 милијарди долари предизвика огромен бран во малопродажната индустрија, која е веќе зафатена од големи промени.

Спојувањето на „Амазон" со елитниот продажен прехранбен синџир на потрошувачите им обезбедува поповолно купување. Намалувањето на цените во продажниот синџир, кој беше познат по високите цени, е знак дека „Амазон" е сериозен конкурент на „Волмарт", „Крогер" и на „Костко", заклучува „Блумберг".


Назад
 

 
 
 
back to top