IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 23.11.2017 || Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |  „Нимрод“ е втор снабдувач со дивеч во Европа  |  Крањските колбаси собраа 1.200 посетители  |  „Кооп“ воведува свинско без антибиотици  |  Месото најскапо во Швајцарија  |   ||
   

Холандија: „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење

13.09.2017

„Ахолд Делез" се најде меѓу лидерите за одржливо работење во малопродажбата за 2017 година, според индексот на одржливост „Дау Џонс".

Компанијата добила вкупна оценка 73 од 100, што ја надминува средната оцена од 45 во малопродажната индустрија. Индексот „Дау Џонс" е клучен показател за инвеститорите колку компанијата вложува во одржливиот развој.

Голема е честа што компанијата „Ахолд Делез" е препознаена како лидер во малопродажбата според светскиот индекс за одржливост. Тоа ги потврдува напорите на сите наши брендови и на 370.000-те вработени, а одржливото работење е составен дел од нашата стратегија „Заедно сме подобри", истакна Дик Боер, генерален директор на „Ахолд Делез".

Тој додава дека компанијата ќе продолжи со развојот на локалните брендови (21 во 11 земји) и ќе стане подобро место за купување и за работа: Со промовирањето на здравата исхрана, намалување на количеството на храната што се фрла и со создавањето поздрава средина за работење, на најдобар начин ќе влијаеме на животите на нашите купувачи, колеги и на заедницата.

Индексот „Дау Џонс" е воведен во 1999 година како прв глобален стандард за одржливост, кој ги следи резултатите на водечките светски компании според стопански, еколошки и општествени критериуми.


Назад
 

 
 
 
back to top