IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 25.02.2018 || „Маџид ал Футам“ отвора уште 100 објекти „Карфур“  |  „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра  |  Рамљак поднесе неотповиклива оставка  |  Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето  |  За 40-от роденден, Стоби Флипс во вселената  |  Успешно спроведена докапитализација на „Бадел 1862“  |  „Нектар“ закупи најголемо земјиште во Владичин Хан  |  „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“  |  dm најави партнерство со „Деметер“  |  „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |   ||
   

Холандија: „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење

13.09.2017

„Ахолд Делез" се најде меѓу лидерите за одржливо работење во малопродажбата за 2017 година, според индексот на одржливост „Дау Џонс".

Компанијата добила вкупна оценка 73 од 100, што ја надминува средната оцена од 45 во малопродажната индустрија. Индексот „Дау Џонс" е клучен показател за инвеститорите колку компанијата вложува во одржливиот развој.

Голема е честа што компанијата „Ахолд Делез" е препознаена како лидер во малопродажбата според светскиот индекс за одржливост. Тоа ги потврдува напорите на сите наши брендови и на 370.000-те вработени, а одржливото работење е составен дел од нашата стратегија „Заедно сме подобри", истакна Дик Боер, генерален директор на „Ахолд Делез".

Тој додава дека компанијата ќе продолжи со развојот на локалните брендови (21 во 11 земји) и ќе стане подобро место за купување и за работа: Со промовирањето на здравата исхрана, намалување на количеството на храната што се фрла и со создавањето поздрава средина за работење, на најдобар начин ќе влијаеме на животите на нашите купувачи, колеги и на заедницата.

Индексот „Дау Џонс" е воведен во 1999 година како прв глобален стандард за одржливост, кој ги следи резултатите на водечките светски компании според стопански, еколошки и општествени критериуми.


Назад
 

 
 
 
back to top