IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 24.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Македонија: „Алкалоид“ одбележува 40 години Becutan

04.04.2018

Фармацевтската компанија „Алкалоид" го означи почетокот на прославата на 40-годишниот јубилеј на еден од своите најпрепознатливи брендови, колекцијата производи за деца Becutan, со свеченост на која беа поканети претставници од медиумите, педијатри, фармацевти, технолози, дерматолози и блиски соработници на компанијата.

Приказната на Becutan почнува во 1978 година, со лансирање пет производи за нега на бебешката кожа, од кои прв бил создаден кремот за бебешка кожа Becutan. Посетителите имаа можност изворно да ја слушнат приказната на Блажо Ставров и Софка Солеска, технологот и фармацевтот што ја создадоа формулата на кремот Bekutan

Во палетата на Becutan денес се врбројуваат 26 различни производи, со 50 различни форми на пакување, а од кремот Becutan досега биле продадени 45 милиони парчиња.

Пред присутните беа преттавени седумте нови Becutan модели, новите заштитни лица од бебешките пелени и влажната тоалетна хартија, пригодно редизајнирани за 40-годишнината.

Со повеќе од 200 милиони продадени парчиња производи, Becutan е синоним за постојан квалитет, доверба и лојалност. И во иднина, како компанија, ќе продолжиме да работиме сериозно и максимално посветено, истакна во своето обраќање Живко Мукаетов, генералниот директор на „Алкалоид".

Четиридеценискиот јубилеј компанијата ќе го одбележи со лимитирани, трендовски пакувања од шампонот и пенливата купка, нови форми од кремот Bekutan, стикери за Viber и наградна игра, како и со неколку изненадувња.

На настанот прмиерно беше емитуван и новото рекламно видео, снимено по повод јубилејот, а на пет докторки-педијатри им беа доделени благодарници за доглгогодишна соработка „Почесни бренд амбасадори". Како благодарност за професионалноста и парнерската соработка низ годините, на пет здрваствени установи им беа доделени јубилејни плакати.


Назад
 
 
 
 
back to top