IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Свет: „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари

21.11.2017

Трговскиот е-гигант „Алибаба" објави дека ќе инвестира  2,87 милијари американски долари за да се стекне со значителен удел во најголемиот кинески трговски синџир „Сан арт ритеил груп".

Тоа е дел од стратегијата на трговската интернет-компанија за влез во традиционалниот малопродажен пазар, објави ЦНБЦ.

„Сан арт ритеил" има мрежа од 400 продавници, кои работат под брендот „Ошан" и „РТ-март" во Кина.

Како дел од договорот, француската „Ошан ритеил СА" ќе го зголеми уделот во „Сан арт ритеил", а „Алибаба" ќе купи акции на тајванската „Руентекс", се наведува во соопштението.

Со договорот „Ошан", „Алибаба" и „Руентекс" ќе имаат по 36,18%, 36,16% и 4,67% од акциите на „Сан арт".„Алибаба" ќе го замени „Руентекс" како втор најголем акционер.


Назад
 
 
 
 
back to top