IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 13.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Европа: „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“

20.02.2018

Сестринските компании „Алди норд" и „Алди зид", кои од 1961 година работат одвоено, размислуваат за поблиска соработка при набавката и при оперативната организација.

Правното здружување на одделенијата за набавка на овие два синџира, со кое процесите на гаранција на квалитетот, маркетингот, логистиката и општествената одговорност би биле обединети, било предложено кон крајот на минатата година. Според протоколот, дополнителните модуси за соработка се возможни, но и двете страни ја исклучуваат можноста за повторно здружување во еден дисконтен синџир.

Аналитичарите оценуваат дека меѓу двата синџира, отсекогаш постоела неформална соработка, особено во сегментот набавка. Нивната потреба за поцврсто здружување во овој момент, е последица од конкурентската предност што ја оствари дисконтниот синџир „Лидл". Анализирајќи ги деловните резултати, „Алди норд" заостанува зад „Лидл" на пазарите надвор од Германија, додека „Алди зид" успеа да се избори со дисконтерот на речиси сите пазари.

Извор: www.lebensmittelzeitung.net


Назад
 
 
 
 
back to top