IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 21.08.2018 || АХВ има список од 30 можни производители на ГМО ориз  |  Акцизите за цигари и алкохол нема да се плаќаат однапред  |  „Хенкел“ оствари добри резултати во вториот квартал годинава  |  ДИС отвори два маркета во Параќин  |  Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |   ||
   

Хрватска: „Томи“ стана сопственик на „Бобис“

07.03.2018
Точно три години од влегувањето во сопственичката структура, Томислав Мамиќ, сопственик на „Томи", ја презеде пекарницата „Бобис".

Уделите се купени од досегашните косопственици Јошка и Јасминка Свагуша, така што Маниќ сега е стопроцентен сопственик на пекарницата. Иако не се знае за која вредност станува збор, познато е дека продажбата е иницирана од досегашните сопственици.

Не бевме задоволни од динамиката на порастот и развојот на „Бобис", бидејќи сметаме дека не се оптимално искористени можностите и потенцијалите што ги понуди стратешкото партнерство со компанијата „Томи", изјави Томислав Маниќ, сопственик на „Томи".

Според неофицијални информации, во 2015 година „Томи" влегува во сопственичката структура на пекарницата вложувајќи три милиони евра. Оттогаш „Бобис" бележи пораст и силно зајакнување на брендот, но и зголемување на приходите за речиси 50%. Покрај тоа, значаен чекор е направен и во стабилизацијата на квалитетот на производите, како и во проширувањето на асортиманот и продажната мрежа.

Според Маниќ и досега е направено многу во развојот на пекарницата, но со преземањето најавува нови планови и очекувања во иднина. Еден од нив е редефинирање на проектот за изградба на новиот производствен погон, со поголем капацитет и технолошка опременост според најмодерните стандарди. Маниќ најави инвестиција од 10 милиони евра за поттикнување на производството на пекарските и слаткарските производи, но и ширење на малопродажната мрежа. 



Назад
 
 
 
 
back to top