IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 19.09.2017 || Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |  „Кока-кола ХБЦ“ и „Пивара Скопје“ – лидери по четврти пат  |  Пазарџиите ќе можат да го регулираат работниот однос  |  Прв салон за жилавка   |  Златен медал за Jufka  |  „Амазон“ ќе отвора второ седиште во Северна Америка  |  Картичките ги „јадат“ продавничките  |  Gorki List ќе ги освојува САД  |  „Рибола“ прослави 25 години  |  Почнаа подготовките за изградба на „фабриката за мед“  |  „Теди“ пристигна на хрватскиот пазар  |   ||
   

Вести - Свет

Страница 1/33    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

31.12.2014
Најголемиот германски трговски синџир „Метро АГ“ соопшти дека забележа пониска квартална добивка и истовремено најави дека празничната сезона ќе биде добра.

30.12.2014
Аргентинската пивска компанија „Андес“ во соработка со агенцијата за адвертајзинг „Дел кампо Сачи & Сачи“ разви кампања со порака „Кажи го тоа полесно со Andes“.

30.12.2014
Велика Британија е првата земја во светот, каде што повеќе од 50% од целокупните средства за маркетинг се трошат на огласување по дигиталните медиуми и тоа благодарение на гаџетите, социјалните мрежи и онлајн-купувањето.

29.12.2014
Продажбата на францускиот шампањ по две последователни години пад, во 2014 година повторно бележи пораст, бладодарение на заздравувањето на европскиот пазар и одличните резултати надвор од Европската унија, соопшти Француското здружение на производители на шампањ.

29.12.2014
Никој не знае кога точно рекламите за Божиќ станаа толку многу популарни, но сигурно е дека многумина сметаат дека се дел од популарниот начин на живеење со кој се најавуваат божиќните и новогодишните празници. Како расте нивната популарност, така и компаниите создаваат сè поинвентивни и покреативни реклами за нивните брендови, трошејќи големи финансиски средства за нивна реализација.

26.12.2014
Трговскиот синџир „Теско“ во почетокот на декември го отвори Европскиот иновативен центар во Краков. Производите направени во овој центар ќе се продаваат на пазарите на Полска, Чешка, Словачка и Унгарија, соопштија од компанијата.

25.12.2014
Во периодот што следува, американскиот гигант „Кока-Кола“ ќе затвори од 1.000 до 2.000 работни места на глобално ниво, известува „Волстрит журнал“.

24.12.2014
По падот на рубљата, Русија стана центар на шопингот – странците масовно купуваат подароци за Нова година и Божиќ во трговските центри.

24.12.2014
Мултинационалната компанија „Проктер & Гембл“ одлучи да ги продаде брендовите сапуни Camay и Zest на „Унилевер“, како дел од стратегијата да се фокусира на попрофитабилните брендови.

23.12.2014
Изградба на првата фабрика на „Кока-Кола“ во Појасот Газа почна во понеделникот, а се очекува да стартува со работа кон крајот на следната година, пренесува „Ројтерс“.


Страница 1/33    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
 

        
 
 
 
back to top