Регионално

ЕКСКЛУЗИВНО со Брајан Шароф, PLMA: Секој трет продаден производ е приватна трговска марка

18 јун 2019
Најновите истражувања на „Нилсен“ покажуваат дека пазарниот удел на приватните трговски марки е зголемен во 2018 година во 12 од 19 земји,...

Иван Шулеиќ, генерален директор на ДИС: Силата на еден трговски синџир е во неговиот дух

30 мај 2019
Српскиот трговски синџир ДИС воведе „фини приспособувања во својата работа“ и влезе во фаза на интензивен развој, кој треба да...

Метју Браун: Пат околу светот во иднината на малопродажбата

22 мај 2019
Иако постојат економски разлики меѓу Македонија и поразвиените земји, на крајот на краиштата, сите потрошувачи го сакаат истото...

Михајло Јанковиќ, генерален директор на „Нектар група“: Од нула до регионален лидер

03 мај 2019
Јанковиќ има повеќе од 15 години искуство на клучни позиции во реномирани мултинационални и домашни компании, како што се „Бритиш...

Петар Ќорлука, „Виолета“: Силно сме поврзани со пазарот во Македонија

23 апр 2019
Во Македонија остваривме пораст од 15% кога ќе ги споредиме 2018 и 2017 година. Нашите учества тука се движат од 15 до 30% во зависност од...

Томаж Благотиншек, „Меркатор“: Големопродажбата е потрага по заеднички деловни шанси

25 мар 2019
Со годишен промет од близу 200 милиони евра и со 350 вработени, „Меркатор големопродажба“ претставува најголем играч на словенечкиот...

Квентин Ројер, генерален директор на „Делез“-Србија

25 фев 2019
Супермаркет „Макси“ во Нов Белград е првата продавница која наместо фреон, како разладен флуид користи јаглероден диоксид.

Марко Пипуниќ, претседател на Управата на „Жито група“

18 фев 2019
Поттикнуваме нов почеток и нови добра

Владимир Грујичиќ, сопственик и директор, „Пирамида 72“

16 ное 2018
Постоиме бидејќи потрошувачите ни веруваат

Иван Шувар, директор на наркетинг во „Загребачка пивоварна“

15 окт 2018
Предизвик за повеќе, побрзо и подобро
прикажани (од 1 до 12) од вкупно: 65 | следни