Hashtag: 'Џонсон & Џонсон'
Свет

„Џонсон & Џонсон“ ги објави резултатите за 2019 година

04 фев 2020
Во последниот квартал продажбата на светско ниво порасна за 1,7%, на 20,7 милијарди долари
Маркетинг

Дарко Васелиќ: Дигиталниот пат до купувањето

04 дек 2019
Огласувачите почнуваат сè повеќе да ги користат дигиталните технологии во своите кампањи како интегрални делови од маркетинг-миксот...
Маркетинг

Дарко Васелиќ: Основи и настанување на шопер-маркетингот

08 мај 2019
Со појавата на критична маса во програмите за лојалност и „созревањето“ на сфаќањето дека потрошувачот и купувачот имаат различни...
Маркетинг

Дарко Васелиќ: Специфичен маркетинг за потрошувачи

14 дек 2018
Сите сме свесни за потребата од унапредување на лојалноста на нашите купувачи. Но, дали се однесуваме на начин што ќе ја стимулира...
Маркетинг

Дарко Васелиќ: Синергија за унапредување на лојалноста

12 ное 2018
Врз основа на информациите собрани преку лојалните картички, трговците заедно со доставувачите настојуваат да ја приспособат понудата...
Маркетинг

Дарко Васелиќ: Лојалност за повисока цел

15 окт 2018
Односите со потрошувачите стануваат сè позначајни за опстанок и развој на бизнисот, во опкружување во кое константи се зајакнувањето...
Маркетинг

Дарко Васелиќ: Дигиталниот купувач носи промени

10 сеп 2018
Повеќе не е доволно да се биде одличен на продажното место за да се привлечат купувачи и тие повторно да се вратат. Сега повеќето...
Маркетинг

Дарко Васелиќ: Лојалноста како модел на работење

09 авг 2018
Со оглед на тоа што не се сите купувачи еднакво важни за компанијата, потребно е да бидат наградени според нивната важност...
Свет

„Џонсон & Џонсон“ ги надмина прогнозите

24 јул 2018
„Џонсон & Џонсон“, производителот на брендовите Neutrogena и Clean & Clear, ги надмина прогнозите на аналитичарите за тромесечните приходи и...
Вчитува уште новости...