Формиран Македонско – швајцарски бизнис клуб

19 сеп 2019

Моментално над 40 компании се со 100 отстотен швајцарски капитал или дистрибуираат проиводи или услуги од Швајцарија на македонскиот пазар

Видео вести
Анализи

Анализа: Револуцијата е во тек

17 сеп 2019

Аугментираната реалност, која може да се манифестира на различни начини – од екрани и монитори до рачни уреди и очила, ќе биде еден од клучните двигатели за партнерства меѓу трговците и брендовите

ИГД: Лојалност на купувачите во секторот здравје и убавина

24 јун 2019

Во услови на висококонкурентен пазар, лојалноста треба да се заработи за купувачите повторно да се вратат...

ИГД: Пораст на глобалната онлајн-продажба за 163% до 2023 година

07 јун 2019

Според новиот извештај на ИГД, во соработка со „Консумер гудс форум“, до 2023 година онлајн-продажбата на FMCG-производи ќе се зголеми за 257 милијарди долари...

ИГД: Експанзија од иновации

29 мај 2019

Инвестирањето во приватните трговски марки продолжува да го зголемува темпото на европскиот малопродажен пазар

ЛЗ ритеалитикс: Дисконтерите ги освојуваат нордиските земји

08 мај 2019

Во следните пет години повеќе дисконтни продавници ќе бидат отворени во нордиските земји отколку во Германија и во Франција заедно, покажуваат...

ИГД: Пет глобални малопродажни трендови во к-продавниците

03 мај 2019

Одржувањето на брзиот чекор со промените во малопродажниот пејзаж е предизвик за трговците во сите делови од светот...

Интервјуа

Ванчо Зрнцев по професија е градежен техничар, а по вокација и електроинженер и агроном... Тој е сопственик на „Анима“, компанија што се занимава...

Весна Матијевиќ: Нема успешен бизнис без успешни иновации

Потрошувачот на 21 век е пообразован, помоќен и попребирлив. Тој бара брендот да ги задоволи не само неговите физички и емотивни, туку и социјалните потреби

 
Јанинка Чупаркоска: Потрошувачите не можат да се измамат

 
Елико олива гарден: Сериозното количество е императив

Бизнисменот Раде Петровски речиси три децении ја води софтверската компанија „Елико софт“, а веќе 12 години раководи и со градежна компанија. Третата, најмладата „Елико олива гарден“, која е основана во 2016 година, е еден сосема нов бизнис за него

 
Климент Србиноски, „Тамаро“: Свежина во малопродажбата

Од разговорот со Климент Србиноски, генерален менаџер на трговскиот синџир „Тамаро“, веднаш се забележуваат амбициозноста и желбата да се креира нешто ново и подобро без да се запостават човечноста и вредностите

 
ЕКСКЛУЗИВНО со Брајан Шароф, PLMA: Секој трет продаден производ е приватна трговска марка

Најновите истражувања на „Нилсен“ покажуваат дека пазарниот удел на приватните трговски марки е зголемен во 2018 година во 12 од 19 земји, и сега е на околу 30 отсто во 17 земји

 
Претставуваме: „Вока дисконт“ - Тетово

Искреноста и услугата се најбитни

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Септември 2019 / Број. 70
Маалска продавница
Видео интервјуа на InStore

Гордана Кадоиќ: Психологија, реторика и тактика – најважни за успех

18 сеп 2019

Можеби е време да излезете од зоната на комфорот и да научите што ги издвојува исклучителите од просечните преговарачи

Новина во законот за данок на добивка: Извештај за трансферни цени

Компаниите – поврзани лица треба да бидат подготвени за дополнителна обврска при поднесувањето на даночниот биланс како дел од годишната сметка за 2019 година
11 сеп 2019

Антонио Зрилиќ: Баланс меѓу ризикот и трошоците

Целта на примената на оваа класификација е воспоставување делотворен (оптимален) состав на набавно, продажно и складишно работење
06 сеп 2019

Лука Козодер: Истражување онлајн, купување офлајн

Дури 65 отсто од купувачите ги проверуваат цените на производите онлајн преку мобилните телефони додека се во физичката продавница
04 сеп 2019
Обуки и самити

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

04 апр 2019

Успешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.

Како да станете успешни маркетинг или бренд-менаџери?

Работилницата за сите маркетинг-менаџери и бренд-менаџери ќе се одржи на 21. и 22. март. Главниот фокус на дводневната работилница е ставен на ефикасното управување со брендот, важноста на бренд аналитиката, оптимизацијата на медиумите...
14 фев 2019

Петтиот FMCG Самит во Белград собра над 480 учесници

Овие самити станаа препознатливи како централно место за собирање на трговците, производителите и дистрибутерите не само во Србија, туку и во регионот.
10 јан 2019

Преговарање со тешки купувачи

Работилница наменета за сите продавачи во FMCG-секторот, која ќе ве научи како да се справите со тешките купувачи и како да успеете да постигнете „win-win“ ситуација на преговарачката маса.
18 сеп 2018