„Пивара Скопје“ лансираше сајдери

20 мај 2019

„Пивара Скопје“ на пазарот лансираше два нови бренда – Strongbow и Apple Bandit, сајдери од портфолиото на „Хајнекен“...

Видео вести
Анализи

ИГД: Пет глобални малопродажни трендови во к-продавниците

03 мај 2019

Одржувањето на брзиот чекор со промените во малопродажниот пејзаж е предизвик за трговците во сите делови од светот...

ЛС ритеил: Седум најиновативни трендови во 2019 година

24 апр 2019

Менувајќи се во простор за забава, трговците ја менуваат и индустријата. Во иднина, во борбата за внимание на корисниците ќе се натпреваруваат со музеи, концертни сали...

Високи перформанси и разумни цени на средствата за чистење

17 апр 2019

Брендовите треба да размислуваат за транспарентноста како начин на едукација на потрошувачите, а треба да бидат подготвени и на новиот начин на размислување...

Делоит: Најголемите малопродажни трговци остварија силен пораст

09 апр 2019

Десетте водечки трговци оствариле 31,6 отсто од вкупните приходи на 250-те најголеми малопродажни синџири во деловната 2017 година...

ИГД: Решенија за испорака до последната милја

03 апр 2019

Испораката до последната милја (достава до крајната дестинација, испорака до домот) станува сè поконкурентно поле за трговците...

ЛЗ ритеалитикс: Прогнози за развој на е-трговијата до 2024 година

19 мар 2019

На европската сцена на е-трговија со прехранбени производи доминираат трговците што работат преку повеќе канали на продажба. Петгодишната прогноза на...

Интервјуа

Aко зборувам за тоа што го затекнав кога дојдов, нема да бидам многу критичен и ќе кажам дека патиштата се тројка. Ако зборувам како возач, би им дал оцена двојка

Михајло Јанковиќ, генерален директор на „Нектар група“: Од нула до регионален лидер

Јанковиќ има повеќе од 15 години искуство на клучни позиции во реномирани мултинационални и домашни компании, како што се „Бритиш Американ тобако“, „Кока –Кола компанија“, „Књаз Милош“, „Импакт консалтинг“

 
„Бонита“: Семејна приказна за здрава и квалитетна храна

Вашето тело е вашата најнепроценлива сопственост... Затоа, грижете се за него, рекол Џек Лалан. Оваа максима за здрав и активен живот веќе со години е практика и дел од приказната на Марија и Антонио...

 
Петар Ќорлука, „Виолета“: Силно сме поврзани со пазарот во Македонија

Во Македонија остваривме пораст од 15% кога ќе ги споредиме 2018 и 2017 година. Нашите учества тука се движат од 15 до 30% во зависност од трговската група, што е успех

 
Биомелан: Капки преточени од плантажите на струшкото поднебје

Од селото Драслајца, сместено во средишниот дел на Струшкото Поле, потекнува семејството на Маја Милошевска, управител на „Биомелан“. Токму во ова рамничарско село...

 
Томаж Благотиншек, „Меркатор“: Големопродажбата е потрага по заеднички деловни шанси

Со годишен промет од близу 200 милиони евра и со 350 вработени, „Меркатор големопродажба“ претставува најголем играч на словенечкиот пазар

 
Претставуваме: „Шака лака“ - Делчево

Посилни сме ако се здружиме

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Мај 2019 / Број: 67
Маалска продавница
FMCG SUMMIT 2019

Дарко Васелиќ: Основи и настанување на шопер-маркетингот

08 мај 2019

Со појавата на критична маса во програмите за лојалност и „созревањето“ на сфаќањето дека потрошувачот и купувачот имаат различни мотиви и начини на однесување...

Даниела Мамучевска: Која цена е вистинската?

Со користење на концептот на ценовната еластичност на побарувачката и сензитивната анализа на профитот менаџерите можат да утврдат сет на потенцијални продажни цени
06 мај 2019

Ениса Селмановиќ - Салкиќ: А, зошто јас?

Има еден одговор што секогаш е погрешен – затоа што јас така кажав
25 апр 2019

Растителни масла: Можности за извоз на европскиот пазар

Европа е најголемиот увозник на растителни масла од целиот свет и е важна порта за глобалните дистрибутивни мрежи. Профилот на европски пазар на растителни масла...
17 апр 2019
Обуки и самити

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

04 апр 2019

Успешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.

Како да станете успешни маркетинг или бренд-менаџери?

Работилницата за сите маркетинг-менаџери и бренд-менаџери ќе се одржи на 21. и 22. март. Главниот фокус на дводневната работилница е ставен на ефикасното управување со брендот, важноста на бренд аналитиката, оптимизацијата на медиумите...
14 фев 2019

Петтиот FMCG Самит во Белград собра над 480 учесници

Овие самити станаа препознатливи како централно место за собирање на трговците, производителите и дистрибутерите не само во Србија, туку и во регионот.
10 јан 2019

Преговарање со тешки купувачи

Работилница наменета за сите продавачи во FMCG-секторот, која ќе ве научи како да се справите со тешките купувачи и како да успеете да постигнете „win-win“ ситуација на преговарачката маса.
18 сеп 2018