„Алкалоид“ на најголемиот фармацевтски саем во Франкфурт

11 ное 2019

„Алкалоид“ АД Скопје од 5 до 7 ноември настапи како излагач на најголемиот саем на фармацевтската индустрија во светот, CPhI (Convention on Pharmaceutical Ingredients) кој се одржа во Франкфурт, Германија

„Сирс" затвора третина од своите продавници

11 ное 2019

Американската компанија „Трансформ Холдко“, сопственик на „Сирс“ и „Кејмарт“, затвора 96 продажни локации или околу третина од сите свои продавници на двата малопродажни гиганти

„Меркатор“ нема да се дели по влезот во „Фортенова груп“

11 ное 2019

Словенечкиот министер за економија Здравко Почивалшек изјави дека од „Фортенова груп“ и од потпретседателот на „Сбербанк“, Максим Полетајев, доби гаранција дека „Меркатор“ нема да биде поделен по влезот во „Фортенова груп“

Видео вести
Анализи

Анализа ИГД: Подгответе се за идните промени

04 ное 2019

Прогресијата на решенијата за наплата имплицитно е поврзана со еволуцијата на методите за плаќање

Малопродажбата на транзитни локации: Во чекор со потрошувачот во движење

08 окт 2019

На транзитните локации низ целиот свет купувачите бараат брзо и ефикасно искуство, кое ќе се вклопи во нивниот динамичен живот

Идентитетот на брендот го зголемува угледот на трговецот

04 окт 2019

Приватните трговски марки со додадена вредност од органски, вегетаријански/вегански и еколошки прифатлив асортиман што имаат ознака за одржливост се водечки на европската сцена на иновации

„ЛЗ ретеилитикс“: Малопродажните кооперативи го губат уделот на европскиот пазар

19 сеп 2019

Според истражувањата на „ЛЗ ритеалитикс“, тие ќе сочинуваат 27% од продажбата на мало во 2024 година, што е за 3% помалку во споредба со 2014 година (графикон 1). Бројот на продавници (ќе) се намалува за 300 годишно во текот на деценијава

Анализа: Револуцијата е во тек

17 сеп 2019

Аугментираната реалност, која може да се манифестира на различни начини – од екрани и монитори до рачни уреди и очила, ќе биде еден од клучните двигатели за партнерства меѓу трговците и брендовите

ИГД: Лојалност на купувачите во секторот здравје и убавина

24 јун 2019

Во услови на висококонкурентен пазар, лојалноста треба да се заработи за купувачите повторно да се вратат...

Интервјуа

Победници ќе бидат оние трговци што најдобро ги познаваат своите потрошувачи и комуницираат со нив низ познати канали

Винарница Кувин: Префинетост на семејното вино

Во потрага по делче од приказната за македонските вина, стигнавме до семејството Стевковски во скопската населба Ѓорче Петров, кое веќе неколку години управува со винарницата „Кувин“

 
Јован Донев, „Крашкомерц“: Брендот - адут за пазарен натпревар

Го надминавме пристапот од национален карактер и поспецифично се позанимававме со секој купувач посебно. Тоа бараше поголем и поразличен ангажман и од вработените. Одговорот од нив беше позитивен, што придонесе за позитивни резултати.

 
Алексеј Тикхонов: Автоматизацијата е клучна за дистрибуцијата

За да останеме релевантни за нашите потрошувачи, мораме постојано да бараме можности за натамошен развој на пазарот

 
Горан Арсовски, „Арис“: Не правиме отстапување во квалитетот

Во интервјуто за InStore генералниот менаџер Горан Арсовски не поведе низ патување назад во времето на отворање на фирмата, но и напред кон идните планови и новитети

 
Веге салати: Современите трендови ни одат во прилог

Како резултат на зголемената побарувачка на пазарот, во тек е процес на изградба на нов погон, со кој планираме двојно поголемо производство. Новиот простор ќе ни овозможи да воведеме и нови производи, меѓу кои и хумус со неколку различни вкусови

 
Биоплант: Сè почнува од една луда идеја...

Ванчо Зрнцев по професија е градежен техничар, а по вокација и електроинженер и агроном... Тој е сопственик на „Анима“, компанија што се занимава...

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Октомври 2019 / Број. 71
Маалска продавница
Видео интервјуа на InStore

Нови технологии: Вистински одговор на промените

05 ное 2019

Многубројните FMCG и трговски компании ја препознаваат вредноста на податоците што ги имаат и сè повеќе ги користат во секојдневното работење, па дури и заработуваат од нив

Антонио Зрилиќ: Како да го премостите периодот меѓу две нарачки

Цикличните залихи служат за премостување на периодот меѓу две нарачки, а нивното количество е одреден со рок на испорака (lead time) и со просечна потрошувачка за време на испораката
28 окт 2019

Гордана Кадоиќ: Со исти цели до подобри резултати

Развојот на работењето не е продажна, туку маркетиншка категорија, која подразбира развој на брендот, препознатливост на брендот на пазарот, излез на нови пазари и развој на концепти за пристап до нови купувачи/клиенти
22 окт 2019

Дигитална трансформација на царинското работење: Дали сте подготвени за новите процедури и системи?

Со модернизацијата на царинското и шпедитерското работење се отвори простор за развој на софтверски решенија кои би овозможиле поедноставна и побрза комуникација со новиот систем СОЦДАД
16 окт 2019
Обуки и самити

Како успешно да управувате со брендот?

30 окт 2019

На 14 и 15 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за бренд-менаџмент, наменета за бренд-менаџери, сениор бренд-менаџери и маркетинг-менаџери, која ќе ја води Дарко Лукиќ...

Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?

На 7 и 8 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за КА-менаџмент, наменета за професионалци за продажба, КА-менаџери и менаџери за продажба, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
01 окт 2019

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

Успешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.
04 апр 2019

Како да станете успешни маркетинг или бренд-менаџери?

Работилницата за сите маркетинг-менаџери и бренд-менаџери ќе се одржи на 21. и 22. март. Главниот фокус на дводневната работилница е ставен на ефикасното управување со брендот, важноста на бренд аналитиката, оптимизацијата на медиумите...
14 фев 2019