Ново Lifer пиво на „Кужувчанка“

20 јун 2019

Во производството на ова пиво компанијата инвестира 250.000 евра

„Лидл“ ќе отвори 40 маркети во Лондон

17 јун 2019

Инвестицијата вклучува и отворање нова централна канцеларија во југозападниот дел на Лондон, како и дистрибуциски центар во близина на аеродромот „Лутон“

„Виолета“ ја купи фабриката за кекси и вафли „Ласта“

18 јун 2019

Оваа компанија во стечај на почетокот на годинава повторно го почна производството со надеж дека ќе најде стратешки купувач кој ќе ги „оживее“ погоните

Видео вести
Анализи

ИГД: Пораст на глобалната онлајн-продажба за 163% до 2023 година

07 јун 2019

Според новиот извештај на ИГД, во соработка со „Консумер гудс форум“, до 2023 година онлајн-продажбата на FMCG-производи ќе се зголеми за 257 милијарди долари...

ИГД: Експанзија од иновации

29 мај 2019

Инвестирањето во приватните трговски марки продолжува да го зголемува темпото на европскиот малопродажен пазар

ЛЗ ритеалитикс: Дисконтерите ги освојуваат нордиските земји

08 мај 2019

Во следните пет години повеќе дисконтни продавници ќе бидат отворени во нордиските земји отколку во Германија и во Франција заедно, покажуваат...

ИГД: Пет глобални малопродажни трендови во к-продавниците

03 мај 2019

Одржувањето на брзиот чекор со промените во малопродажниот пејзаж е предизвик за трговците во сите делови од светот...

ЛС ритеил: Седум најиновативни трендови во 2019 година

24 апр 2019

Менувајќи се во простор за забава, трговците ја менуваат и индустријата. Во иднина, во борбата за внимание на корисниците ќе се натпреваруваат со музеи, концертни сали...

Високи перформанси и разумни цени на средствата за чистење

17 апр 2019

Брендовите треба да размислуваат за транспарентноста како начин на едукација на потрошувачите, а треба да бидат подготвени и на новиот начин на размислување...

Интервјуа

Најновите истражувања на „Нилсен“ покажуваат дека пазарниот удел на приватните трговски марки е зголемен во 2018 година во 12 од 19 земји, и сега е на околу 30 отсто во 17 земји

Претставуваме: „Вока дисконт“ - Тетово

Искреноста и услугата се најбитни

 
Иван Шулеиќ, генерален директор на ДИС: Силата на еден трговски синџир е во неговиот дух

Српскиот трговски синџир ДИС воведе „фини приспособувања во својата работа“ и влезе во фаза на интензивен развој, кој треба да финишира со отворање нови 19 маркети до крајот на годинава

 
„Маседониан хани“: Продолжување на семејната традиција

Пред неколку години во селото Ехлоец на планинскиот масив Бистра-Стогово во околината на Кичево, на местото каде што одамна изгорела старата семејна куќа, Елена и Огњен...

 
Метју Браун: Пат околу светот во иднината на малопродажбата

Иако постојат економски разлики меѓу Македонија и поразвиените земји, на крајот на краиштата, сите потрошувачи го сакаат истото...

 
Зоран Китанов: Годината ќе ја завршиме со 700 километри рехабилитирани патишта

Aко зборувам за тоа што го затекнав кога дојдов, нема да бидам многу критичен и ќе кажам дека патиштата се тројка. Ако зборувам како возач, би им дал оцена двојка

 
Михајло Јанковиќ, генерален директор на „Нектар група“: Од нула до регионален лидер

Јанковиќ има повеќе од 15 години искуство на клучни позиции во реномирани мултинационални и домашни компании, како што се „Бритиш Американ тобако“, „Кока –Кола компанија“, „Књаз Милош“, „Импакт консалтинг“

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Јуни 2019 / Број: 68
Маалска продавница
Видео интервјуа на InStore

Антонио Зрилиќ: Како подобро да се управува со залихите?

12 јун 2019

Анализата ABC е метода на класификација на материјалите во групи од кои секоја има различно значење и важност за работење. Според таа важност се одредува и нивниот третман

Деловни одлуки базирани на информации

Решението за управување со податоците треба да ѝ овозможи на компанијата сигурно и ефикасно дистрибуирање на податоцитe, што ќе ги задоволува големината и сложеноста на процесите, како и технологијата која веќе ја има компанијата
03 јун 2019

Клучот на успехот: Грешката не ве прави неуспешни

Неуспехот се случува еднаш, двапати, трипати... Но тоа значи дека секојпат наоѓаме подобар и поразличен начин за решавање на проблемите и поинаков пристап кон нив
31 мај 2019

Дарко Васелиќ: Основи и настанување на шопер-маркетингот

Со појавата на критична маса во програмите за лојалност и „созревањето“ на сфаќањето дека потрошувачот и купувачот имаат различни мотиви и начини на однесување...
08 мај 2019
Обуки и самити

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

04 апр 2019

Успешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.

Како да станете успешни маркетинг или бренд-менаџери?

Работилницата за сите маркетинг-менаџери и бренд-менаџери ќе се одржи на 21. и 22. март. Главниот фокус на дводневната работилница е ставен на ефикасното управување со брендот, важноста на бренд аналитиката, оптимизацијата на медиумите...
14 фев 2019

Петтиот FMCG Самит во Белград собра над 480 учесници

Овие самити станаа препознатливи како централно место за собирање на трговците, производителите и дистрибутерите не само во Србија, туку и во регионот.
10 јан 2019

Преговарање со тешки купувачи

Работилница наменета за сите продавачи во FMCG-секторот, која ќе ве научи како да се справите со тешките купувачи и како да успеете да постигнете „win-win“ ситуација на преговарачката маса.
18 сеп 2018